مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند برگزار می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند 5 کمیته تشکیل می شود.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد قناعت در جلسه برنامه ریزی مراسم عید غدیر از برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند در پنجم تیر خبرداد و گفت:  برای اولین بار و فراتر از سال‌های قبل با بهره گیری از تجربه تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان مهمانی کیلومتری غدیر را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم  ، گفت:  در این خصوص پنج کمیته شامل کمیته های امنیتی_ترافیکی، ثبت نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه ورز و اطلاع رسانی تشکیل می‌شود و جلسات این کمیته‌ها نیز از هم اکنون برای بحث پیرامون موضوع‌های مربوطه باید برگزار شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه  میهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی و … انجام شد، افزود: امسال قرار است کار بهتری در این خصوص با حضور پر شور مردم در مرکز استان اجرا شود.

وی از برگزاری این مراسم در عصر روز عید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر و از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام خبرداد و گفت: موکب‌هایی هم در این مسیر پیش بینی می‌شود که تعدادی از آن به بانوان اختصاص می یابد.

قناعت  افزود:  همه کار‌هایی که در خصوص عید غدیر انجام می‌شود تحت عنوان بنیاد بین المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم باید در این خصوص استفاده شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری ۲۳دوره آموزش کوتاه مدت صنایع دستی در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها