نمایشگاه ازدواج آسان در بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه ازدواج آسان “وصال شیرین” با حضور جانشین سپاه انصارالرضا(ع) و تعدادی از مدیران و فعالان حوزه جوانان و ازدواج استان و همچنین تعداد 20 زوج جوان در حسینیه جماران بیرجند افتتاح شد.

به گزارش”پیام خاوران“، مهدی جعفری در مراسم افتتاح نمایشگاه ازدواج آسان “وصال شیرین” اظهار داشت: ازدواج آسان را با درست دیدن، دست دادن و دست گرفتن به خوبی می‌توان تدبیر کرد.

به گفته وی با درست دیدن، انتخاب آگاهانه انجام می‌شود که در نهایت منجر به دست دادن خواهد شد و در ادامه آن دستگیری برای تهیه امکانات زندگی آسان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ازدواج آسان در راستای برگزاری یادواره شهدای استان برپاشده و در آینده هم نمایشگاه‌های دیگری مانند نمایشگاه اشتغال برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما توجه به تسهیل ازدواج آسان است که برای عملی شدن آن باید بتوانیم تسهیلات ازدواج و فرزند آوری را به موقع پرداخت کنیم.

جعفری تصریح کرد: در گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج جزو استان‌های آخر بودیم اما با توجه به تاکید استاندار در این زمینه، در سه ماهه ابتدای سال جاری جزو استان‌های برتر در این زمینه هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: با این وجود چون پرداخت تسهیلات تعریف شده برای خراسان جنوبی بیش از ظرفیت آن است، صف انتظار دریافت تسهیلات همچنان وجود دارد.

وی متذکر شد: خراسان جنوبی از استان‌های سبز در زمینه ازدواج و فرزندآوری است و باید بتوانیم در حوزه جوانی جمعیت به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

جعفری بیان کرد: باید از امکانات بسیاری که در اختیار ادارات، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و… است برای انجام ازدواج آسان جوانان باید استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: کسانی که در خراسان جنوبی ازدواج آسان داشته باشند، در معرفی برای اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اولویت قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید   جوانی جمعیت| خانه ای که در آن کودک نباشد برکت نیست+ پوستر

نمایشگاه ازدواج آسان “وصال شیرین” دارای بخش‌های مختلف مشاوره ازدواج، مزون عروس، فیلم برداری، ارایه بعضی از وسایل مورد نیاز ازدواج مانند مبل و صندلی، لوازم خانگی و…است و در این مراسم در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرای برای ازدواج آسان دو خودروی اداره کل ورزش و جوانان استان که یکی خودروی مدیرکل بود با گل آرایی به عنوان ماشین عروس استفاده شد.

انتهای پیام/ 251

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها