زیرساخت‌های ورزش در خراسان جنوبی بهبود می‌یابد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، تخصیص اعتبارات ورزش استان سال گذشته 65 میلیون تومان بود اما امسال این تخصیص حدود پانزده برابر شد و به یک میلیارد و دویست میلیون تومان رسید.

به گزارش پیام خاوران، محمدصادق معتمدیان در نشست صمیمی با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: حدود پانزده سال از تاسیس استان می‌گذرد و حوزه ورزش و زیرساخت‌های آن، مثل سایر بخش‌ها عقب ماندگی‌های جدی دارد.

وی گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، تخصیص اعتبارات ورزش استان سال گذشته 65 میلیون تومان بود اما امسال این تخصیص حدود پانزده برابر شد و به یک میلیارد و دویست میلیون تومان رسید.

استاندار خراسان جنوبی افزود: نیازمند تحول در بخش زیرساخت‌ها و مدیریت ورزش هستیم؛ علاوه بر منابع محدود استانی باید از ردیف‌های ملی از جمله اعتبارات فدراسیون‌ها و وزرات ورزش و جوانان نیز استفاده کنیم.

معتمدیان بیان کرد: زیبنده نیست که مرکز استان، مسابقات لیگ کشتی آزاد را میزبانی کند اما سالن مناسب نداشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها که باید به صورت جدی پیگیری شود اخذ اعتبارات ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: پنج میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان به وزارت ورزش ابلاغ شده که باید پیگیری و در بخش خودش هزینه شود.

معتمدیان اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موجود در کشور و به خصوص استان مرزی خراسان جنوبی که در جوار بزرگترین تولید کننده موادمخدر جهان قرار گرفته است اگر برنامه برای جوانان نداشته باشیم حتما دچار مشکل خواهیم شد.

وی گفت: باید از ظرفیت نهادهایی چون ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه ورزش استفاده شود و امیدواریم از این محل، اعتباراتی برای کمک به ورزش استان جذب شود.

بیشتر بخوانید   2000 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهبندان تسطیح شد

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: تنها راه برون رفت از محدودیت‌ها، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان است و باید از ظرفیت خیران در کمک به هیئت‌های ورزشی استفاده کرد کاری که هیئت کشتی شروع کرده و نتیجه خوبی نیز داشته است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها