۲۰۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهبندان تسطیح شد

رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نهبندان از تیغ زنی و تسطیح و موج تراشی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر باند راههای خاکی از ابتدای سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، امید کاووسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طول راه‌های خاکی و شوسه روستایی شهرستان نهبندان بیش از۱۲۰۰ کیلومتر از راههای خاکی استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر راه‌های خاکی از داخل رودخانه ها عبور می‌کنند و هرساله نیازمند چند دفعه تیغ زنی و مرمت است که تلاش می شود با تخصیص و تامین اعتبار و براساس اولویت، روستاهای باقی مانده بالای ۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نهبندان گفت: عملیات تیغ زنی، تسطیح و موج تراشی راه‌های خاکی توسط راهداران خدوم شهرستان به صورت مستمر و براساس اولویت در حال انجام است.

کاووسی افزود: طی گزارش های دریافتی از سامانه های هوشمند حمل و نقلی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۹۴ کیلومتر باند از راه‌های خاکی روستایی شهرستان تیغ زنی و تسطیح شده که در طی مدت گذشته جهت آسایش و رفاه کاربران راه‌ها در دو مرحله تیغ زنی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تصمیم جدی دولت در حوزه تایر/ برخورد قاطع با متخلفان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها