فرهنگسرای شهر بیرجند تا نوروز سال آینده افتتاح می شود

شهردار بیرجند با بیان اینکه پروژه فرهنگسرای شهرداری حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت:در صورت تامین اعتبار تا عید نوروز سال آینده افتتاح می شود.

به گزارش“پیام خاوران “، محمدعلی جاوید در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه فرهنگسرای شهر بیرجند اظهار داشت: پروژه فرهنگسرای شهرداری در صورت تامین اعتبار تا عید نوروز سال آینده افتتاح می شود.

وی گفت: این پروژه فضای آبرومندی برای شهر است و در سال ۹۷ و ۹۸ مبلغ ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای آن از محل منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته است.
شهردار بیرجند افزود: برای تکمیل تجهیزات پروژه مانند سیستم نور و صندلی ها مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

جاوید با بیان اینکه پروژه فرهنگسرا حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: این پروژه از سال ۹۶ آغاز و بعد از وقفه ای دوباره از سال ۹۷ شروع شده که در مساحت ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربع زیربنا و سالن اصلی با ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ظرفیت این پروژه یک هزار و ۶۰۰ نفر است ادامه داد: پروژه فرهنگ و هنر اسلامی ۱۰ هکتار است که در هفت یا هشت طبقه ساخته می شود.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز از شهرداری به واسطه ساخت این‌ پروژه قدردانی کرد و گفت: جانمایی این پروژه و محوطه سازی آن کار خوبی بوده و پارکینگ نیز در آت خوب دیده شده است.

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تکیه بر استعداد های بومی برای تحقق مطالبات مردمی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها