قدردانی امام جمعه بیرجند از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش“پیام خاوران” حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در این پیام اظهار داشت: حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که حضور ارزشمند و با بصیرت مردم ولایتمدار شهر بیرجند در راهپیمایی تجدید بیعت با حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، صحنه‌های تماشایی را به نمایش گذاشت.

 

وی افزود: در روزهای اخیر عده‌ای از اشرار و پیاده نظام استکبار، در پی افزایش قیمت بنزین سعی کردند تا از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم شریف کشور سوء‌استفاده نمایند و با تخریب اموال عمومی، خصوصی و مراکز مذهبی، حمله به مردم و ترور نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح کشور ناامنی ایجاد کنند که الحمدالله با هوشیاری و بصیرت مردم، فتنه عوامل نفوذی با شکست روبرو شد.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اینجانب بر خود فرض می‌دانم از حضور دشمن‌شکن و حماسی آحاد مردم سرافراز شهر بیرجند و سایر شهرستان‌های استان و اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان غیور انقلابی نهایت تشکر و قدرانی را به عمل آورده و سربلندی و موفقیت همگان را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم، ان شاءالله این حرکت نزد خداوند بزرگ پاداش و اجر عظیم خواهد داشت.

 

راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند روزشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا خیابان ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: اعتبارات بخش راه در استان سه برابر افزایش یافت

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها