حرکت به سمت قرانی شدن در گام دوم انقلاب/ عربده دشمن به دلیل ضعف ایمان ما است

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب امروز به وسیله خودی ها در داخل آسیب می بیند وگرنه دشمن کاره ای نیست، گفت: امروز عربده‌های دشمن به خاطر ضعف ایمان ما است.

به گزارش“پیام خاوران”، آیت الله سید علیرضا عبادی شامگاه ۲۰ آذر در محفل انس با قرآن کریم موسسه قرآنی تسنیم ذکر  با بیان اینکه اگر خانواده، معلم، تریبون و مسئولان همه مسلمان به معنی واقعی کلمه باشند ما هیچ مشکلی در مسائل فرهنگی نباید داشته باشیم، گفت: چنانچه قلب شخص ظرف قرآن شد برای هر کاری از جمله مواضع سیاسی و برخوردها به قرآن مراجعه می کند، چیزی که ما آن را در جامعه نمی بینیم.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در گذشته محل امن مستشاران آمریکایی، انگلیسی و خارجی ها بوده است، اظهارداشت: در آن زمان افراد دلیل عدم تقید به دین را، حضور خارجی در کشور می دانستند، اما الان چهار نسل از انقلاب می گذرد و نمی توانیم بهانه بیاوریم که امور انجام برای کار فرهنگی دست ما نیست، لذا وضعیت کشور از این لحاظ(مسائل فرهنگی) بسیار نگران کننده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر همه مردم و مسئولان در چهل سال گذشته احساس مسئولیت می کردند، وضعیت مسائل فرهنگی ما خیلی بهتر از اینها بود، گفت: در قرآن هم آمده است که ای وای بر والدین، معلمان و تریبون های آخرالزمان که به بچه هایشان ظلم می کنند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: برخی ها فرزندانشان را براساس قرآن با واجبات آشنا نمی‌کنند، چراکه تمام همت آنها برای نسل آینده شان، این است که از حرام و حلال پولی را جمع کند و سرگرم دنیا شوند، اینها سرنوشت فرزندانشان را به دنیا گرفتار می کنند.

بیشتر بخوانید   مشکل سوخت، بیشترین موضوع تماس‌های امروز مردم با سامانه سامد 

 

وی با بیان اینکه آنقدر برای محیط تربیت فرزندان پارازیت ساخته اند که بچه ها راه را گم می کنند، گفت: برخی مسئولان نامرد هم فضای مجازی را در اختیار بچه هایمان قرار می دهند که هرچه باقی مانده است را دشمن پر کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرزند انسان که خدا او را مَثَل خود قرار می دهد، کارش به جایی رسیده که امروز شاهد آن هستیم، یادآور شد: فضای مجازی، حقیقی، رسانه ها و تریبون ها همه باید در راستای انجام کارهای فرهنگی و قرآنی تلاش کنند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه چهل سال را این انقلاب عظیم که معجزه الهی بود پشت سرگذاست و الان در گام دوم باید قرآنی و اهل بیتی شویم، افزود: انقلاب امروز به وسیله خودی‌ها در داخل آسیب می بیند وگرنه دشمن که کاره ای نیست و عربده های دشمن به خاطر ضعف ایمان ما است.

 

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها