محدودیت ترافیکی نماز عید فطر در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خداجوی شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر برای برگزاری نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه  می‌کنند اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی‌ها از نقاط مختلف شهر جهت عزیمت نمازگزارن به مصلی و برگشت آنان آماده سرویس دهی خواهند بود لذا از همشریان تقاضا می‌شود حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای  ذیل حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی، گفت: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ‌های حاشیه این بلوار و پارکینگ‌های بوستان کاجستان استفاده کنند.

وی افزود: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار جوادیه، بلوار پیامبراعظم(ص)، تقاطع شهدای عبادی، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ‌های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) استفاده کنند.

عباسی بیان کرد: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می‌توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی، گفت: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به طرف میدان ابن حسام و بلوار نماز به سمت میدان آدینه یک‌طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش شاخص‌های مخابراتی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها