پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در پیامی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: انقلاب ملت سلحشور ایران به خون شهدای سرافراز خود، استوار است و شهادت سردار سلیمانی و یارانش، این استواری را دوچندان خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ متن پیام تسلیت سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به این شرح است.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، برگ دیگری بر کارنامه سیاه و ننگین خود افزود و مالک اشتر، ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض عالی شهادت رساند.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌مردی در تاریخ معاصر ایران بود که تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا، سربازی ولایت و حفظ امنیت ایران عزیزمان کرد و در نهایت هم به آن‌چه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و در اوج صلابت و محبوبیت، به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.

 

انقلاب ملت سلحشور ایران به خون شهدای سرافراز خود، استوار است و شهادت سردار سلیمانی و یارانش، این استواری را دوچندان خواهد کرد.

 

سردار شهید سلیمانی عمری را صرف مجاهدت در راه حفظ امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی کرد و امنیت امروز کشور مدیون زحمات و مجاهدت‌های ایشان است.

بدون شک با شهادت این مجاهد فی سبیل الله، راه و نام و یاد او پرصلابت‌تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

 

اینجانب به نمایندگی از کلیه کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی، شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای،خانواده معزز این شهید گرانقدر، ملت شریف ایران و همه مجاهدان و همرزمان ایشان در محور مقاومت، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بزرگ، پاک و مطهر ایشان علو درجات الهی را مسالت دارم.

بیشتر بخوانید   تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در قاین

 

سید محمود هاشمی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها