۴۱ زندانی جرائم غیرعمد از محل نیات واقفان آزاد می شوند

حجت الاسلام بخشی پور از آزادی ۴۱ زندانی جرائم غیرعمد در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: این زندانیان از محل اجرای نیات واقفان ‌آزاد می شوند.

به گزارش “پیام خاوران “، حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز صبح (۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به ورود بقاع متبرکه به حوزه مسائل اجتماعی اظهار داشت: با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب «اجتماعی، فرهنگی و قرآنی» مراکز افق در جوار امامزادگان راه اندازی می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت کنونی ۵ مرکز افق در جوار امامزادگان، پیش بینی کرد که این تعداد به ۵۰ مرکز افزایش یابد و در سال ۱۴۰۰ نیز در هر سه سطح بقاع متبرکه استان، مراکز افق را به صورت فعال راه اندازی کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های انجام شده در سطح بقاع متبرکه از جمله طرح آرامش بهاری در ۵۵ بقعه متبرکه با مشارکت ۶۲۷ هزار نفر، طرح پیوند آسمانی با شرکت ۱۶۹ نفر، اطعام و خدمات رسانی به بیش از ۴۶ هزار نفر، برپایی ۵ موکب ویژه پذیرایی از زائران پاکستانی، اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۵۵ بقعه و با شرکت ۱۷۰ هزار عزادار افزود: در طرح مهر تحصیلی نیز امسال از محل اجرای نیات واقفان، ۲۵۹ دانش آموز نوشت افزار دریافت کردند.

 

بخشی پور در ادامه به این موضوع هم تصریح کرد که در بخشی از حوزه‌های وقف از جمله عزاداری،‌ تعداد نیات اشباع شده است بنابراین از مردم و خیرین خواست که در حوزه بیماران صعب العلاج، قرآن، زوجین و افراد نیازمند موقوفاتی داشته باشند.

 

وی از آزادی ۴۱ زندانی جرائم غیرعمد در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: این زندانیان از محل اجرای نیات واقفان ‌آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید   عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در کشور رومانی تدریس کرد

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در اولین گام از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی، ۱۰ زندانی با حمایت خیران و نیک‌اندیشان حوزه وقف، آزاد شده اند.

منبع: شبستان

انتهای پیام /

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها