نهمین محموله امدادی خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال نهمین محموله کمک های امدادی استان خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد رحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت : مردم شریف خراسان جنوبی تاکنون در کمک به سیل زدگان گام های خوبی برداشته و از نخستین روزهای سیل تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی به آسیب دیدگان داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال نهمین محموله کمک های امدادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: طی این محموله کالاهایی اعم از ۱۰۰ اجاق خوراک پزی، ۱۷۰ تخته پتو و ۱۰۰ تخته زیرانداز به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

شهریاری ارزش این کالا ها را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: سه قلم اصلی این محموله توسط یک خیر نهبندانی تهیه شده است.‌

وی در پایان بیان کرد: شعب هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

ورود سامانه بارشی و بارندگی های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه جاری سبب قطع ارتباط ۵۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان شد و خسارت‌های زیادی را در برخی مناطق این استان به بار آورده است.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تولید سه هزار ماسک در شهرستان قاین

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها