معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی معارفه شد+ عکس

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مهندس احمد برزگر به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و مهندسی این شرکت منصوب و معرفی شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ مهندس مهدی دادگر در آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و مهندسی با قدردانی از زحمات مهندس برزگر دردوران مسئولیت قائم مقام مدیر عامل در مدیریت توزیع برق شهرستانها اظهار داشت: حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی حوزه وسیعی است که به همه بخش های شرکت ارتباط گسترده ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت ارائه خدمات به ارباب رجوع بیان داشت:ارتقاء سامانه ارائه خدمات به صورت الکترونیک از جمله اقداماتی است که با توجه به اینکه تقریبا نوپاست و در کانون توجه است نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

مهندس دادگر با تبریک به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و مهندسی شرکت ابراز امیدواری کرد:با حضور مهندس برزگر و با تلاش و پشتکار پرسنل حوزه معاونت و برنامه ریزی و مهندسی هر روز شاهد پیشرفت و تعالی این حوزه و در مجموع شرکت توزیع نیروی برق استان باشیم.

مهندس برزگر معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن اشاره به نیروهای جوان، متخصص و توانای حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی اظهار داشت:با توجه به محدودیت منابع که مشکلی همه گیر است باید با برنامه ریزی درست و مطالعه شرایط موجود حداکثر بهره وری و بهره برداری را از امکانات موجود داشته باشیم.

در پایان این مراسم باقدردانی از زحمات ۴ ساله مهندس برزگر در مسئولیت قائم مقام مدیر عامل در مدیریت توزیع برق شهرستانها حکم  معاونت برنامه ریزی و مهندسی که باامضای مهندس دادگر صادر شده است به وی اعطا شد.

مهندس احمد برزگر مدیریت توزیع برق شهرستان طبس و بیرجند و همچنین قائم مقام مدیرعامل درتوزیع برق شهرستانها را درکارنامه دارد.

بیشتر بخوانید   970 فروشگاه خراسان جنوبی به کارتخوان طرح کالابرگ الکترونیک مجهز شدند

پیش از این نیز مهندس دادگر مسئولیت معاونت برنامه ریزی و مهندسی راعهده داربوده است که آبان ماه امسال به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها