۲۸ تیم بازرسی بر تعطیلی واحدهای صنفی خراسان‌جنوبی نظارت دارند

معاون صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۲۸ تیم بازرسی بر تعطیلی واحدهای صنفی نظارت دارند، گفت: ۴۰۰ تذکر شفاهی روز گذشته نهم فروردین ماه به اصناف در بیرجند داده شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ علی تهوری اظهار داشت : بر اساس ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر مدیریت فعالیت واحدهای صنفی یک گروه از واحدهای صنفی چون فروشندگان مواد پروتئینی، نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت ملزم به ارائه خدمت هستند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: برخی از واحدهای صنفی که نیازمند کشیک هستند نیز توسط اتاق اصناف معین و اطلاع رسانی می‌شود و مابقی اصناف در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید تعطیل باشند.

وی  افزود : در این راستای در مرکز استان هشت تیم و در سایر شهرستان‌های خراسان‌جنوبی ۲۰ تیم بازرسی با مشارکت پلیس اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات و اتاق اصناف بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در صبح و شب بر تعطیلی واحدهای صنفی نظارت دارند.

تهوری افزود : روز گذشته در راستای این بازرسی و نظارت‌های صورت گرفته ۷۰ تذکر و تعهد کتبی مبنی بر تعطیلی واحد صنفی و ۴۰۰ تذکر شفاهی منجر به تعطیلی واحد صنفی در مرکز استان صورت گرفت و خوشبختانه بسیاری اصناف بعد از تذکر واحد صنفی را تعطیل کردند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت خراسان‌جنوبی یادآور شد: همه این نظارت‌ها و مراقبت‌ها برای حفظ سلامت عموم مردم و همچنین فعالان در واحدهای صنفی در شرایط شیوع بیماری کرونا است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توسعه محدوده‌های اکتشافی در خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها