هلال احمر خراسان جنوبی آماده دریافت کمک های مردم در روز برات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: هلال احمر خراسان‌جنوبی آماده دریافت کمک‌های مردم در روز برات است.

به گزارش “پیام خاوران “، محمد رحیم شهریاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سنت کهن مردم خراسان‌جنوبی با عنوان چراغ برات در روز ۱۴ شعبان و خیرات مردم برای اموات اظهار داشت : امسال به واسطه شیوع کرونا لازم است مردم خیرات برای درگذشتگان خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از بهترین خیرات حل مشکل و گره‌گشایی از کار بندگان خداوند است، بیان‌کرد: هلال احمر خراسان‌جنوبی این آمادگی را دارد تا مانند همیشه حلقه اتصال این کمک‌ها برای رساندن به دست نیازمندان باشد.

 

شهریاری افزود: کمک‌های مردمی روز «برات» برای تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و معیشتی هزینه و در اختیار نیازمندان واقعی قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز از طریق شماره‌گیری کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ می‌توانند کمک‌های خود را به حساب هلال احمر واریز کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت را از دیگر روش‌های پرداخت کمک عنوان کرد و ادامه‌داد: شعب هلال احمر در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع دوست خراسان‌جنوبی است.

 

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سه مرکز غیرمجاز خدمات پزشکی در بیرجند، فردوس و نهبندان پلمپ شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها