مهمترین زاویه رزمایش مواسات، مؤمنانه بودن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کاری که شما انجام می دهید، زوایای بسیاری دارد اما مهمترین زاویه آن، زاویه مواسات مؤمنانه بودن آن است.

به گزارش  “پیام خاوران “ ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان، اظهار کرد: خداوند متعال را شکر کنید زیرا به شما توفیقی عنایت کرده تا در یک چرخه و زنجیره ای که زوایای مختلفی دارد برای رضای خدا کار کنید.

وی افزود: اقدامات قرارگاه مواسات از یک بعد یک مسئله‌ی اقتصادی است و از بعدی دیگر نیز کمک به مسئله‌ی بهداشت است، زیرا زمینه هایی فراهم می گردد که مردم در اجرای مقررات بهداشتی صبور باشند، و در عین حال یک مسئله‌ی اجتماعی است و با همه‌ی این حرف ها لوازم سیاسی دارد و بالاتر از این ها موضوع فرهنگی و فرهنگ سازی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات، یک رزمایشی است که عکس‌العمل آن روان دشمن را خورد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: این رزمایش همچنین دارای زوایای ناشناخته‌ای است و آن در مؤمنانه‌بودن آن است.

وی با بیان اینکه نه انسان و نه اسلام آنگونه که باید شناخته شده اند، گفت: بیش از آنی که فقیر نیاز داشته باشد تا دستش را بگیرند، غنی از دید مؤمنانه نیاز دارد تا بخشش کند.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: در طول تاریخ و همچنین در زمان معاصر، موانعی ایجاد شده تا ما رمزهای مؤمنانه و رمزهای انسانی را کمتر متوجه شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: خداوند متعال نور هدایت را به ما عطا کرده است اما برخی آن را ضایع و برخی دیگر به خوبی از آن بهره می برند و به درجات عالی می رسند.

بیشتر بخوانید   آزمایشگاه ویروس شناسی در بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند آغاز به کار کرد/ انجام روزانه ۳۰ مورد آزمایش کرونا در خراسان جنوبی

وی ادامه داد: کاری که شما انجام می دهید، زوایای بسیاری دارد اما مهمترین زاویه آن، زاویه مواسات مومنانه بودن آن است، زیرا جمع بین انسان در انسانیتش و مکتب در اسلامیتش در همان مؤمن جمع می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد، افزود: ظاهر کرونا و دیگر بیماری ها و حوادث تلخ و ناگوار است اما باطن آن هم برای این مردم عزیز ما و هم برای این سازمان هایی که در این جهت خدمت می کنند، بسیار خیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: این اقداماتی که انجام می گیرد، همه مقدمه است تا بیش از پیش مورد عنایت پروردگار قرار بگیرید و دعاهای شما مستجاب و دردهای شما دوا و دشمن شما خار و ذلیل گردد، لذا آن را بسیار غنیمت بدانید.

منبع:حوزه

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها