تعهد ۱۰۰ میلیونی پاسداران خراسان‌جنوبی به رزمایش کمک مؤمنانه

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از تعهد ۱۰۰ میلیون تومانی پاسداران خراسان‌جنوبی به رزمایش «کمک مؤمنانه» در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار علی قاسمی اظهار داشت: پیش از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند.

 

وی بیان داشت: در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تأمین می‌کنند، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آن‌ها باشیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه طی سه مرحله در استان خبر داد و تبیین کرد: مرحله نخست این همایش طی روزهای گذشته برگزار شد و مرحله دوم این رزمایش همزمان با میلاد امام حسن(ع) و مرحله سوم در عید فطر برگزار می‌شود.

 

قاسمی تصریح کرد: در راستای اجرای این رزمایش تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را سازماندهی کرده و پس از تهیه و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی و بهداشتی، به ترتیب اولویت و بنا به مقتضیات در این ماه مبارک توزیع می‌شود.

 

وی اعلام کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر شناسایی شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۴۱۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد، ۱۴ هزار و ۲۸۶ نفر تحت حمایت هیچ نهادی نبودند که در مرحله نخست بسته معیشتی دریافت کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از تعهد ۱۰۰ میلیونی پاسداران خراسان‌جنوبی به رزمایش «کمک مؤمنانه» در استان خبر داد و مطرح کرد: پاسداران استان برای پیوستن به این طرح تعهد کردند حدود ۱۰۰ میلیون تومان از حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه آنان کسر شود.

بیشتر بخوانید   معاون وزیر اقتصاد: طرح‌های خوبی با پشتوانه سهام مردم اجرا می‌شود

 

قاسمی با بیان اینکه در اولین مرحله از طرح مواسات و کمک مؤمنانه ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در استان توزیع شد، بیان داشت: از این تعداد بسته، شش هزار و ۴۵۰ بسته از بسیج و سپاه تهران ارسال شده و هفت هزار و ۷۷۵ بسته نیز به کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

 

وی اعلام کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب  ۴۲۱۳-۴۳-۵۵۵۵۵۵۵- ۱۳ و شماره کارت ۶۲۷۳-۸۱۱۱-۴۹۱۲-۳۶۴۵ و شماره شبا ir۳۷۰۶۳۰۴۲۱۳۰۴۳۰۵۵۵۵۵۵۵۰۱۳ بانک انصار به‌نام کمک‌های مردمی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی واریز کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها