مخابرات خراسان جنوبی همراه همیشگی مشترکان در روز‌های کرونایی

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و لزوم ماندن در خانه و نیاز شهروندان به انجام کار‌های خود بصورت غیرحضوری، تلاش برای ارائه خدمات ارتباطی مطلوب ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حسن آذری نصرآباد بااشاره به اقدامات این منطقه در روزهایی کرونایی اظهارداشت: بهره مندی از اینترنت پرسرعت، برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، ارتباطات تصویری و… نیاز به بستری دارد که با همکاری و تلاش مخابرات فراهم می‌گردد.
وی بااشاره به شرایط فعلی و لزوم ماندن خانواده‌ها در خانه، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، بحث آموزش و تعطیلی برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها و دورکاری کارمندان، بسیاری از کار‌ها بر بستر اینترنت انجام می‌شود، این امر باعث افزایش مصرف اینترنت شده است.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان و ارائه خدمات دیتای مطلوب به مشتریان، پرسنل تلاشگر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا قرار دارند و در این مدتی که این ویروس میهمان ناخوانده استان ما شده، فعالیت‌های مخابرات استان در حفظ و توسعه شبکه ارتباطات متوقف نشده است.
آذری با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر مصرف اینترنت گفت: از نیمه اسفند ماه تاکنون بیش از ۲ هزار مشترک به آمار مشترکان اینترنت خانگی استان افزوده و منجر به افزایش ۴ برابری مصرف اینترنت در استان شده است.
وی ادامه داد: در همین ایام با تلاش کارشناسان مخابرات منطقه ظرفیت پهنای باند خروجی به ۲ برابر افزایش پیدا کرد.
آذری افزود: تمام ارتباطات شبکه از طریق مانیتورینگ بطور ۲۴ ساعته و شیفتی با تلاش کارشناسان حوزه شبکه رصد و پایش می‌شود که در این رابطه در بعضی از نقاط که ظرفیت پهنای باند آنها نیاز به تغییر داشت، پهنای باند آنها افزایش داده شد.
وی در ادامه گفت: راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ به صورت رایگان جهت مشاوره در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به شهروندان و همچنین ارسال پيامهاي صوتي و منتخب دانشگاه علوم پزشكي بيرجند براي كليه مشتركين تلفن ثابت استان از طریق مخابرات نیز صورت پذیرفت.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی همچنین با تشریح آخرین اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه درون و برون سازمانی به منظور جلوگیری از ویروس کرونااظهار داشت: برگزاری جلسه توجیهی وهماهنگی جهت اقدامات لازم برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی ، آماده باش و همدلی کارکنان مخابرات منطقه با مدافعان سلامت با شعار کرونا را شکست میدهیم، توزیع لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش ،مواد ضدعفونی کننده و لیوان یک بار مصرف، تعطیل کردن سالن ورزشی و سالن بدنسازی و کانون بازنشستگان و ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان بصورت غیر حضوری را از جمله این اقدامات صورت گرفته درراستای پیشگیری از ویروس کرونا دراین منطقه برشمرد.
وی اطلاع رسانی کامل پوستر های مربوط به ویروس کرونا در کانالهای مربوط به کلیه همکاران(۱۱۸ ،۲۰۲۰، بازنشسته و شاغل وکانال رسمی مخابرات منطقه) و دیگر کانالهای فضای مجازی، نصب پوسترهای مربوطه در تابلواعلانات ادارات و مراکز و نصب پوستر مراقبت نکات بهداشتی درب اتاق های تمام همکاران، تهیه لیست خدمات غیر حضوری و اطلاع رسانی آن از طریق روزنامه ها و کانالهای خبری ، شبکه های مجازی و سروش را عنوان نمود.
آذری اشاره کرد: بررسی و تعریف دورکاری برای همکاران مخصوصا افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای از قبیل دیابت و… هستند از دیگر اقدامات پیشگیرانه در شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی بوده است.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: برگزاری(جلسات متعدد با رعایت فاصله اجتماعی)در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ومراقبتهای بهداشتی،تمهیدات لازم جهت توزیع دستکش ، ماسک ومواد ضدعفونی کننده به همکاران مخصوصا همکاران امورمشترکین و اختصاص هدست به همکاران ۲۰۲۰ و ۱۱۸ ، حضور مدیر جهت نظارت امور بهداشتی درامورمشترکین ادارات ونواحی، ضدعفونی کردن کلیه خودرو های ادارات بصورت روزانه ، کاهش ساعت کاری مخابرات خراسان جنوبی ، تعطیلی اماکن رفاهی و اطلاع رسانی جامع وکامل مطالب و بروشورهای مربوط به ویروس کرونا باهماهنگی روابط عمومی مخابرات ایران و وزارت بهداشت را بخش دیگری از فعالیت های پیشگیرانه شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا بر شمرد.

بیشتر بخوانید   ۱۴ طرح راه سازی در استان خراسان جنوبی اجرا شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها