تأکید بر تأمین سلامت مردم در شیوه اجرای برنامه‌ شب‌های قدر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دعا و مناجات یک نیاز روحی مردم است، گفت: علی رغم این موضوع تأمین سلامت مردم در شیوه اجرای برنامه‌های شب‌های قدر مورد تأکید است.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام احمد رضایی  اظهار کرد: سال‌های گذشته در چنین ایامی همه مساجد محوری، حسینیه‌ها و تشکل‌های دینی آماده برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر و مناجات خوانی‌ها می‌شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تحت‌الشعاع قرار گرفتن بسیاری از برنامه‌ها به واسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه بیان‌کرد: امیدوار بودیم که سایه شوم کرونا تا شب‌های قدر از سر ملت ایران دور شود که این اتفاق صورت نگرفت.

رضایی ادامه‌داد: در حال حاضر راهکارهای مختلفی برای برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چون برگزاری این برنامه‌ها در فضای باز و یا با جمعیت محدود ارائه شده که هنوز هیچکدام به تأیید نهایی نرسیده است.

تابع نظر متخصصان متعهد هستیم

وی افزود: البته همه ما عموم مردم و متولیان امور فرهنگی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در نهایت تابع نظر کارشناسان و متخصصین امر در موضوع شیوه برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر با توجه به شیوع کرونا هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دعا، عبادت و مناجات نیاز حتمی مردم و فراهم کردن شرایط برنامه‌های معنوی نیز از جمله خواسته‌های مؤمنین است ولی باز هم برای همه متولیان فرهنگی سلامت مردم اولویت دارد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در ارائه برنامه‌های شب‌های قدر

رضایی با تأکید بر اینکه امیدواریم در نهایت راهکاری برای ارائه برنامه‌های شب‌های قدر با تأکید بر حفظ سلامت مردم بیابیم، بیان‌کرد: البته اگر امکان برگزاری برنامه‌های تجمیعی وجود نداشت می‌توان از ظرفیت رسانه ملی استفاده کرد.

وی ادامه‌داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز بسیاری از هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی نیز برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی به مخاطبین ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید   بازارچه میل 73 از طریق دیپلماسی با کشور افغانستان راه اندازی می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: با همه این گفته‌ها باز هم طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ایشان هر آنچه در نهایت ستاد ملی مقابله با کرونا و کارشناسان امر در راستای حفظ سلامت عموم مردم لازم بدانند، اجرایی می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها