مخابرات منطقه خراسان جنوبی در رزمایش خدمت مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان مشارکت نمود

همزمان با ماه مبارک رمضان ،ماه انفاق ،ماه ایثار و کمک به مستمندان، پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه و کانون بازنشستگان ۴۲ بسته حمایت معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع نمود.

به گزارش“پیام خاوران” بنا به سفارش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در کمک به همنوعان و خانواده‌های نیازمند مخابرات منطقه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی ، با مشارکت آستان قدرس رضوی ، همزمان با ماه مبارک رمضان، بسته‌های حمایتی معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.
فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه بیان داشت در این روز‌ها که بر اثر شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها آسیب دیده‌اند، لازم است دست در دست هم نهاده و به یاری آسیب دیدگان بشتابیم .
وی اظهار داشت به همین دلیل ۴۲ بسته معیشتی شامل(برنج،ماکارونی، روغن،شکر،رب،حبوبات و خرما ) نیز از سوی مخابرات منطقه نیز بین خانواده‌های مستمند، نیازمند و خانواده‌هایی که بر اثر شیوع این ویروس متضرر شده‌اند توزیع شد.
با توصیه رهبر معظم انقلاب، رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سراسر کشور برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا آغاز شده است.

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۰ هزار ودیعه گذار خراسان ‌جنوبی در انتظار سفر معنوی حج تمتع

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها