کمک ۵ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان خراسان‌جنوبی در ماه رمضان

مدیر کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده از نیکوکاران در ماه مبارک رمضان تاکنون ۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان بوده است.

به گزارش ” پیام خاوران “ رضا سلم‌آبادی با اشاره به هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار حامی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از ابتدای طرح جذب ۲۰ هزار حامی تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان برای تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۷ فرزند یتیم و محسنین خراسان‌جنوبی حامی جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این آمار تحقق ۵۲ درصدی برنامه را نشان می‌دهد، بیان‌کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۱۱۳ نفر حامی به منظور حمایت از هزار و ۲۱۶ فرزند یتیم و محسنین جذب شدند.

سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه در مجموع تعداد حامیان استان ۲۸ هزار و ۹۴۴ نفر است، افزود: علاقمندان برای شرکت در طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین می‌توانند پیامک عدد یک را به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۶ ارسال و یا به سایت اکرام مراجعه کنند.

سلم‌آبادی با اشاره به طرح اطعام مهدوی ادامه‌داد: این طرح با ایجاد آشپزخانه مهدوی در ۲۷ مرکز نیکوکاری منتخب استان تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی گفت: کل کمک‌های جمع‌آوری شده از نیکوکاران در ماه مبارک نیز ۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان بوده است که از این تعداد دو میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکار جمع‌آوری شده که رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کل سبد غذایی توزیع شده در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و محرومان نیز ۲۲ هزار و ۴۱۳ سبد به ارزش ۴ میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان بوده است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه سرانه هر سبد غذایی ۱۹۰ هزار تومان بوده است، بیان‌کرد: از این میزان سبد غذایی توزیعی نیز ۹ هزار و ۸۱۹ سبد به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری استان توزیع شده است که رشد ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید   سایت همراه اول در شهرک امام علی(ع) بیرجند راه اندازی شد

وی ادامه‌داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۳۸ هزار و ۹۴۸ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان توزیع شده که سرانه هر پرس غذا در حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۴۶۷ پرس غذا توسط مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها