۹ کانون بازنشستگی تامین اجتماعی درخراسان جنوبی فعال است

 مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹ کانون بازنشستگی در استان آماده خدمت رسانی به بازنشستگان، و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است گفت: تلاش مجموعه تأمین اجتماعی نیز در جهت استیفای حقوق صنفی و خواسته مشروع و قانونی بازنشستگان است.

به گزارش” پیام خاوران “،علیرضا محمدی ظهر امروز د دیدار رئیس و اعضای کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی  استان خراسان جنوبی اظهار داشت: فلسفه تأسیس کانون های بازنشستگی حل مسائل و مشکلات صنفی از لحاظ بازنشستگی، از کارافتادگی، خدمات بهداشتی، مراقبت های پزشکی، هماهنگی با تشکیلات کارگری است .

وی افزود:  در استان خراسان جنوبی تعداد ۹ کانون فعال  است که می توان گفت  اکثر شهرستانهای استان دارای کانون بازنشستگی هستند .

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:  بیان کرد: تلاش مجموعه تأمین اجتماعی نیز در جهت استیفای حقوق صنفی و خواسته مشروع و قانونی بازنشستگان است و نگاه مدیران در تأمین اجتماعی نیز حفظ شأن و جایگاه بازنشستگان است.

محمدی همکاری در اجرای برنامه های کانون های بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزش ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان ، اردوهای سیاحتی و زیارتی و بسیاری از برنامه های فرهنگی دیگر را خدماتی برشمرد که تأمین اجتماعی برای بازنشستگان در طول سال انجام می دهد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت : کلیه کارگران بازنشسته و مستمری بگیران و از کارافتادگان وبازماندگان تأمین اجتماعی در صورت دارا بودن شرایط می توانند به عضویت کانون درآیند.

محمد حسین براتی رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان  خراسان جنوبی  در این دیدار گفت : در استان بیش از ۱۰ هزار نفرازبازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی عضو این کانون ها می باشند که از برنامه های مختلف کانون از قبیل:اعطای تسهیلات  قرض الحسنه، سفرهای زیارتی و سیاحتی،اعطای وام های ضروری ،شرکت در جشن ها و … برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   ۴۳ هزار تن گندم در خراسان جنوبی برداشت می‌شود
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها