استاندارخراسان جنوبی سالروز رحلت امام خمینی(ره)و قیام ۱۵خرداد را تسلیت گفت

استاندارخراسان جنوبی درپیامی فرارسیدن۱۴خرداد سالروزارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام ۱۵خرداد را به ملت شریف ایران ، به ویژه مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن۱۴خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را به ملت شریف ایران ، به ویژه مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به این شرح است.

«باسمه ‌تعالی »
چهاردهم خرداد ماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ، سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را در دل ستم ديدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.

رحلت آن شخصيت بي نظير همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دوباره شد و راه و يادش جاودانه گرديد، چرا که او حقيقت بود و حقيقت همواره زنده و فناناپذير است.

پانزدهم خرداد نیز روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

مجاورت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد و بر ماست تا با حلقه های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه های شوم خود ناامید و پایه های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نماییم.

بدینوسیله سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران باوفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف و مومن استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید   کارهای پژوهشی باید منجر به تولید ثروت شود

امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم؛ ان شاءالله.

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها