نشت یابی بیش از ۸۶۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی

مدير عامل شركت گاز استان خراسان جنوبی از نشت‌یابی بیش از ۸۶۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ““سید محمود هاشمی” اظهار داشت : علاوه بر این میزان نشت یابی شبکه تغذیه و توزیع ، نشت یابی از ۱۴۶۰۰۰ مورد علمک نیز در سطح استان در سال گذشته صورت گرفته است .
هدف از انجام عملیات نشت یابی را بهره برداری ایمن ، کنترل خطرات و ریسک ها و شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع نشتی دانست
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود : پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم های نشت یاب ، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به ادارات گاز شهرستانها ، اعلام و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می نمایند.
هاشمی با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز گفت: به منظور مطابقت فعالیتهای شرکت با استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران ، بازرسی های مستمر از پروژه های در حال اجرا ، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدیک صورت پذیرفته و در سال گذشته در مجموع بیش از ۹۶۲۲ کیلومتر شبکه و انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یادآور شد : هم اکنون گازرسانی به ۳۰ شهر و ۷۷۵ روستا و همچنین تامین زیرساخت گازرسانی برای ۱۴۴۰ صنعت استان خراسان جنوبی انجام گردیده است .

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۴۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها