مدافعان سلامت استان خراسان جنوبی”پاداش کرونا” می گیرند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی بیرجند از اعطای حق کرونا به کادر درمانی در بیمارستانهای خراسان جنوبی خبرداد وگفت: پاداش اختصاص یافته فقط به کادر شاغل دربیمارستان های استان تعلق می گیرد.

به گزارش “ پیام خاوران، جلال احمدی شامگاه پنج شنبه در بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند و عرض خداقوت به مدافعان سلامت اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با توجه به سیاست های وزارت بهداشت، مقررشد هفته آینده در راستای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، پزشکان، پرستاران و همکاران شاغل در بیمارستان ها که این روزها، سخت درگیر تلاش برای درمان بیماران کرونایی هستند پاداش پرداخت شود.

وی بیان کرد: پاداش اختصاص یافته از سوی وزارت بهداشت به عنوان پاداش کرونا فقط به بیمارستان ها تعلق می گیرد و هیچ مبلغی به عنوان پاداش به کسانی که در ستاد دانشگاه از جمله هیئت رئیسه، مدیران، کارشناسان و کارکنان فعالیت دارند تعلق نمی گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند درباره نحوه پرداخت پاداش کرونا به بیمارستان های استان افزود: بیمارستان هایی که مرجع کرونا بوده و در آنجا بیماران کرونایی بستری و درمان می شوند، به ازای ساعتی که فعالیت داشته اند براساس فرمول وزارت، پاداش اختصاص یافته پرداخت می شود.

وی بیان کرد: پرسنل سایر بیمارستان ها که به صورت غیر مستقیم درگیر کرونا هستند ۵۰ درصد این میزان را به عنوان پاداش دریافت می کنند.

احمدی با قدردانی از زحمات خالصانه و شبانه روزی کادر خدوم و ایثارگر درمان که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال تلاش هستند از مردم فهیم وعزیز استان خواست بارعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و زدن ماسک مدافعان سلامت را یاری دهند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع 313 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها