درخواست استاندار خراسان جنوبی از رئیس بنیاد شهید: مشارکت شرکت کوثر برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی از اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست زمینه حضور و سرمایه گذاری شرکت کوثر را در این استان فراهم کند.

به گزارش ” پیام خاوران ، محمدصادق معتمدیان عصر امروز در حاشیه بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بیرجند  از معاون رئیس جمهور خواست؛ برای نخستین بار در کشور شرایطی مهیا شود تا امکان سرمایه گذاری شرکت کوثر در حوزه های اقتصادی و برای بهره برداری از ظرفیت های بکر و فوق العاده خراسان جنوبی، فراهم گردد.

وی با اشاره به مدیریت موفق اوحدی در بازه کوتاهی که از زمان پذیرش این مسئولیت می گذرد، گفت: با وجود محدودیت های مالی دولت، طی همین مدت در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگران گام های خوبی برداشته شده است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که خراسان جنوبی، اولین استانی است که در زمینه رفع مشکل مسکن و اشتغال ایثارگران در سطح گسترده اقدام  کرده است، گفت: در همین راستا در بازه زمانی یک ساله با احداث 1700 واحد مسکونی، نیاز جامعه هدف را مرتفع می کنیم.

معتمدیان ادامه داد: با ایجاد شرایط لازم در زمینه های کارآفرینی و همچنین استخدام ایثارگران در دوایر دولتی طبق قانون ، مشکل اشتغال 535 نفر از جامعه ایثارگران استان نیز برطرف می شود.

سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به این بنیاد است. این سازمان در سال 1372 تأسیس شد تا واحدهای پراکنده زیرمجموعه بنیاد را تحت پوشش یک سازمان واحد اقتصادی درآورد.

این سازمان حدود 40 شرکت تابعه دارد و در زمینه های ساختمان، دامپروری،کشاورزی، صنایع و معادن، برق و الکترونیک، بهداشت و درمان فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید   اقامه نماز جمعه فردا در ۹ شهر خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها