رعایت مسائل بهداشتی یکی از مصادیق امر به معروف است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در عصر کرونا مراعات مسائل بهداشتی یکی از مصادیق اصلی امر به معروف است.

به گزارش“پیام خاوران “ ، حسین خسروی اسفزار شنبه شب در  مسجد صدیقه طاهر(س) بیرجند  امر به معروف و نهی از منکر را از بالاترین واجبات دانست و افزود: این دو فریضه مهم تنها به حجاب محدود نمی شود بلکه گستره زیادی در احکام، اخلاق، مسائل سیاسی و اجتماعی و غیره دارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز در عصر کرونا مراعات مسائل بهداشتی یکی از مصایق امر به معروف است.

وی با اشاره به روند افزایش کرونا بیان کرد: استفاده از ماسک، عدم شرکت در مراسم عروسی ها و تجمعات و در خانه ماندن نقش مستقیمی در جلوگیری از کرونا دارد.

خسروی با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین معروف دانست و گفت: هر کس در حیطه اختیارات خود موظف به رعایت این مسئله است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم استان در صحنه های حماسی انقلاب بیان کرد: امید است مسئولان هم در دولت، قوه قضاییه و مجلس به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب قوه قضاییه بیان کرد: امروز برخورد قوه قضاییه با مفسدان برای تمام افراد اعم از انسان های معمولی و فرزندان دولتی ها یکسان است.

منبع: مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   24 بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها