۲۴ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی از شناسایی ۲۴ بیمار کرونایی جدید در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرین بروزرسانی نقشه کرونایی کشور مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳ شهرستان فردوس، سرایان و قاین در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) قرار گرفتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی افزود: شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، سربیشه و درمیان نیز در وضعیت نارنجی کرونا (پرخطر) قرار دارند و شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان و طبس با وضعیت زرد (نسبتاً پرخطر) و شهرستان خوسف نیز در وضعیت آبی (عادی) قرار دارد.

وی گفت: روز گذشته ۵۹ آزمایش جدید کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۲۴ بیمار جدید شناسایی شد.

شریف‌زاده افزود: در حال حاضر ۵۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۵ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۱۴  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی گفت: در شبانه‌روز گذشته فوتی جدید ناشی از کرونا ثبت نشده و در مجموع موارد فوتی کرونا در استان همان یک هزار و ۴۷۷ نفر است.

شریف زاده افزود: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان ۵۸۸ هزار و ۱۲۸ نفر واکسن نوبت اول، ۵۳۲ هزار و ۶۷۱ نفر واکسن نوبت دوم، ۲۲۴ هزار و ۵۷۷ نفر واکسن نوبت سوم و ۹ هزار و ۹۶۱ نفر واکسن نوبت چهارم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارزآوری ۴۲۱ میلیون دلاری صادرات از خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها