استاندار خراسان جنوبی: سلامتی جامعه پیش شرط توسعه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند.

به گزارش ” پیام خاوران “ محمدصادق معتمدیان در پیامی به مناسبت اول شهریور روز پزشک اظهار داشت: نامگذاری یکم شهریور به نام «روز پزشک» در زادروز ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی، نشان از اهمیت این حرفه در جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: بدون شک سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: پزشکان براساس تعهدی که با خدا و مردم دارند، همواره به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در جامعه هستند و به طور قطع اولویت اصلی جامعه پزشکی، سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست.

وی گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در شرایط خطیر کنونی، در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند و با تلاش‌های شبانه‌روزی خویش، برگ زرین دیگری از ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی را در تاریخ کشور عزیزمان ثبت نمودند.

معتمدیان افزود: اینجانب فرارسیدن این روز را به تمامی پزشکان تلاشگرِ عرصه نظام سلامت به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و برای همه پیام‌آوران مهربانی و سلامت، آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی می‌نمایم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اجرای نهضت ملی کاشت نهال در استان/ تولید 5 میلیون اصله نهال تا پایان دولت دوازدهم در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها