آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۶۴ پروژه جهادکشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی و بهره برداری همزمان از ۱۶۴ پروژه جهادکشاورزی در دومین روز هفته دولت انجام شد.

به گزارش “پیام خاوران “ قوسی اظهار داشت : این ۱۶۴ پروژه ها شامل ۱۰۰ پروژه در حوزه آب و خاک، ۲ پروژه در حوزه باغبانی، یک پروژه در حوزه ترویج، ۱۹ پروژه در حوزه تولیدات دامی است.

وی افزود: همچنین ۵ پروژه در حوزه تولیدات گیاهی، ۲ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، ۶ پروژه در حوزه صنایع کشاورزی و ۲۹ پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: جمع کل سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این پروژه‌ها ۷۵ میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قوسی  با بیان اینکه جمعیت برخوردار از این پروژه‌ها ۳۳ هزار و ۷۳۵ خانواده است ادامه داد: با اجرای این پروژه ها، برای ۲۹۳ نفر اشتغال پایدار و شغل جدید  و همچنین برای  ۵ هزار و ۳۰۷ نفر نیز  تثبیت اشتغال ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها به صورت همزمان در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه‌ای آیسک وارد فاز بهره برداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای ایجاد ۴ مجتمع گلخانه‌ای واقع در شهرک گلخانه‌ای آیسک که امروز کلنگ زنی شد، با مشارکت بخش خصوصی اعتباری بالغ بر ۴۸۴ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

منبع:

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   16درصداشتغال بخش صنعت خراسان جنوبی متعلق به کویرتایر است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها