ادامه بارندگی‌ها در خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های رگباری تا پایان هفته در استان ادامه دارد لذا لازم است کشاورزان، دامداران، گلخانه‌داران و عشایر تمهیدات لازم را در راستای کاهش خسارات بیندیشند.

به گزارش “پیام خاوران “ سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار کرد: بارندگی‌ها از یکشنبه در استان آغاز شده و تا صبح پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان خسارت جانی نداشت، اما باعث ایجاد رواناب در باغات و برخی زیرساخت‌های بیرجند و قاین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به قطعی برق برخی مناطق بیرجند و وصل شدن فوری آن، بیان کرد: شب گذشته در اثر بارندگی‌های رگباری، برق روستاهای نوفرست، پیرونج و اکبرآباد بهدان از توابع شهرستان بیرجند قطع شد که نیروهای امدادی امدادرسانی کردند.

میرجلیلی از رهاسازی چندین خودرو گرفتار به علت توقف در مسیر رودخانه خبر داد و گفت: خسارت‌ها در حال برآورد توسط کارشناسان است.

وی با تاکید اینکه مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند، یادآور شد: مردم حتی‌الامکان از سفرهای غیرضرور اجتناب کرده و در حریم رودخانه‌ها توقف نکنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رونمایی از خدمات جدید پست بانک ایران در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها