مرحله استانی چهل و سومین مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و سومین مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: در مرحله شهرستانی بیش از یک هزار نفر شرکت کردند و از این تعداد ۱۰۲ نفر برگزیده شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام پرویز بخشی پور اظهار داشت: در مرحله اول چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم بیش از یک هزار نفر از سراسر خراسان جنوبی شرکت کردند که از این تعداد یکصد و ۲ نفر برگزیده شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این افراد در رشته های مختلف حفظ کل، تلاوت، ترتیل، جمع خوانی، اذان، حفظ ۵جزء و حفظ ۱۰ جزء توانسته اند رتبه های برتر را کسب کنند و بیش از نصف این افراد را خواهران تشکیل می دهند.

وی به زمان برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: چهارشنبه ۱۹ شهریور برادران در این مسابقه شرکت خواهند کرد و روز پنج شنبه ۲۰ شهریور نیز برای خواهران در نظر گرفته ایم و مراسم اختتامیه این مسابقات هفته آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه متولی برگزاری مسابقات قرآن کریم است، افزود: هدف از اجرای این مسابقات ترویج قرآن کریم در جامعه و مانوس شدن با قرآن است و به دنبال این هستیم که فضای روح بخش قرآنی را در سطح استان ایجاد کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه هر سال مسابقات قرآن کریم در ۱۱ شهرستان برگزار می شده است، ادامه داد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا مرحله شهرستانی این مسابقات را در ۵ منطقه استان برگزار کردیم.

منبع:شبستان

پایان پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیگیری تغییر استاندار خراسان جنوبی در چارچوب منافع ملی و اخلاق

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها