تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی

استاندار خراسان جنوبی از تزریق اعتبار ۵۰۰ میلیاردی برای روژه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ معتمدیان استاندار خراسان جنوبی ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه گازرسانی، برق رسانی و اجرای مجتمع‌های آبرسانی گفت: با تزریق این اعتبار ۵۰۰ میلیاردی از محل منابع دولتی و فاینانس داخلی روند تکمیل این پروژه از ۱۲ سال به ۲ سال کوتاه می‌شود.

وی با اشاره به سیاست گذاری‌های انجام شده افزود: با همت و هم افزایی مدیران، برنامه حذف محرومیت از مناطق کمتر برخوردار استان با سرعت در حال انجام است.

معتمدیان در تبیین اقدامات انجام شده درجهت محرومیت زدایی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌های حاکمیتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قرارگاه بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای توسعه شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندارخراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان درمیان هم که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، به عنوان دستگاه معین محرومیت زدایی تعیین شده، بنیاد علوی به نمایندگی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی بیان کرد: مطالعات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، آموزشی، بهداشتی و احیای قنوات بر اساس سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان انجام شده است.

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.  

معتمدیان اظهار کرد: علاوه بر اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، برنامه‌های کلان تری نیز توسط دولت در این شهرستان صورت می‌گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حمایت از سرمایه گذاران از اولویت های کاری دستگاه ها در خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها