یک بیمارستان دیگر در بیرجند برای درمان کرونایی‌ها تجهیز شد

رئیس بیمارستان رازی بیرجند گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و حجم کاری افزایش یافته ناشی از آن در بیمارستان ولیعصر(عج)، قسمتی از بیمارستان رازی به بیماران کرونا اختصاص یافت.

به گزارش “پيام خاوران “ موسوی، اظهار کرد: بدین منظور ایزولاسیون لازم انجام و پله‌هایی که لازم بود بیمار خارج شود ساخته و طبقه فوقانی بیمارستان برای بیماران کرونایی تجهیزشد.

وی بیان کرد: ایزولاسیون در بیمارستان به نحوی صورت گرفته که امکان ارتباط با طبقات پایین صورت ندارد و یک راهرو و آسانسور جدا برای جا به جایی بیماران کرونایی در نظر گرفته شده تا هیچ‌گونه ارتباطی با سایر بخش‌های بیمارستان و بیماران دیگر نداشته باشند؛ لذا هم‌استانی‌ها بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانند برای درمان خود، به بیمارستان رازی مراجعه کنند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

رئیس بیمارستان رازی بیرجند در خصوص تامین پرسنل بخش‌های کرونا گفت: با حمایت رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع و با همکاری بیمارستان ولیعصر(عج) نیروی انسانی لازم تامین شده تا فشار کاری زیادی به باقی پرسنل وارد نشود.

موسوی یادآور شد: همانطور که پیشگیری بهتر از درمان است، همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

منبع:ايسنا

انتهای پیام/

 

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انتصابات جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها