سرما و یخبندان طی اواسط هفته در خراسان جنوبی

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از صبح دوشنبه تا صبح چهارشنبه کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما و روند تشدید سرما و یخبندان شبانه در استان اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش “پیام خاوران “،علیرضا خندان رو اظهار کرد: براساس خروجی مدل‌های هواشناسی تا روز سه شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری و تا فردا صبح با ادامه فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مرکز، نیمه شرقی و جنوبی به تناوب بارش باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: تشکیل مه در مناطق کوهستانی و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان نیز قابل پیش‌بینی است.

 

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه به لحاظ دمایی نیز ادامه روند افزایشی دما را امروز انتظار داریم، افزود: از صبح دوشنبه تا صبح چهارشنبه کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما و روند تشدید سرما و یخبندان شبانه در استان اتفاق خواهد افتاد.

 

خندان رو بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، دهسلم با ۲۳ درجه سانتی گراد، گرم ترین و سربیشه با صفر درجه سانتی گراد سردترین شهر استان و میانگین دمای هوای بیرجند نیز ۱۷ و ۹ درجه سانتی گراد بوده است.

 

هشداری مبنی بر وقوع سیل نداریم

 

سید ابوالحسن میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: طبق قانون تابع تصمیمات سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی هستیم.

 

وی بیان کرد: با این سازمان‌ها در تماس هستیم و تا این لحظه هشداری مبنی بر آماده باش نیروها داده نشده، اما به محض هشدار سیل نیروها آماده امدادرسانی خواهند بود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: تا این لحظه، بارندگی‌ها در خراسان جنوبی خسارتی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید   12 کیلومتر از باند دوم محور دیهوک - راور زیربار ترافیک رفت

منبع :ایسنا

انتهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها