آماده باش 145 راهدار و 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای طرح ترافیک زمستانه در سال 99 که از 20 آذرماه لغایت 25 فروردین ماه اجرا می شود خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، 145 نفر از پرسنل راهداری به صورت آماده باش هستند.

به گزارش ” پیام خاوران “، اسداله جلال زاده  امروز در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از رزمایش طرح ترافیکی خراسان جنوبی در سال 99 اظهار داشت: با توجه به اینکه هرساله طرح نگه داری زمستانی راه در استان اجرا می شود، امسال نیز این طرح از 20 آذرماه آغاز و با ادامه با طرح نوروزی تا 25 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این طرح را آماده باش دستگاه های ذیربط و  ایمنی کاربران جاده ای و مسافران در راه در هنگام بارندگی و زمستان عنوان کرد: این طرح به عنوان طرح نگه داری زمستانه است تا در این مدت بتوانیم اقداماتی که وظیفه ذاتی ما است را انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: این رزمایش  قبال وفاق و همدلی دستگاه های امداد رسان در سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان انجام می شود و نشان دهنده آمادگی تمام دستگاه های خدمت رسان خواهد بود.

جلال زاده تصریح کرد: همکاران ما در  33 راهدارخانه در سطح استان، با قابلیت 76 دستگاه سنگین راهداری و 54 اکیپ راهداری انجام وظیفه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 145 نفر از راهداران  به صورت آماده باش هستند و در تمام مدت همیار و همراه هموطنان ما در سطح جاده ها خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: به هموطنان توصیه می شود در این مدت از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و چنانچه سفر ضروری دارند حتما اطلاعات راه ها را از همکاران ما از طریق سامانه تلفن گویای 141 و یا نصب نرم افزار 141 بر روی تلفن های همراه خود آگاه شوند.

بیشتر بخوانید   عملیات ساخت 1174 واحد مسکونی محرومان خراسان جنوبی پایان یافت

جلال زاده در پایان از مردم تقاضا کرد مسائل ایمنی را در سفرها مدنظر قرار دهند تا سفر بی خطری برای آنان رقم بخورد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها