عملیات ساخت ۱۱۷۴ واحد مسکونی محرومان خراسان جنوبی پایان یافت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی از اتمام عملیات ساختمانی یک هزار و۱۷۴واحد مسکونی ویژه محرومان در این استان خبر داد. وگفت: ۵ هزار واحد سهمیه خراسان جنوبی برای ساخت مسکن محرومان است.

به گزارش ” پیام خاوران” ، علی اصغرآسمانی مقدم  صبح امروز در بازدید از مراحل پایانی این واحدهای مسکونی در روستاهای بیرجند اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۶۷۴ واحد تکمیل شدند که از این تعداد دی ماه امسال هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت ۶ هزار و ۵۶۴ واحد مسکونی در استان پرونده تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: برای ۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان با بانک‌ها انعقاد قرارداد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی با تأکید بر مشارکت بیش از پیش مردم در ساخت واحد‌های مسکونی، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۷۶۷ واحد به مرحله اجرای فنداسیون، ۴ هزار و ۳۶۷ واحد دیوارچینی، ۳ هزار و ۷۷۳ واحد اجرای سقف و ۳ هزار و ۳۱۴ واحد به مرحله سفت کاری رسیدند.

وی خاطر نشان کرد:: برای ساخت هر یک از این واحد‌ها ۴۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ساله و ۲۵میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: واحد‌های مسکونی محرومان در مناطق روستایی با متراژ ۴۰ تا ۶۰ مترمربع و اسکلت پیچ و مهره ساخته شده که برای محرومان کم هزینه‌تر باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از ۵۳ میلیون وسیله نقلیه از محورهای خراسان جنوبی تردد کردند 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها