آمادگی پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند در تامین امنیت

پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند اولین پایگاه نیروی هوایی است که بعد از انقلاب در این منطقه ساخته شده است.

به گزارش “پیام خاوران “، سرتیپ دوم خلبان ستاد محمد رضا بهرام نژاد فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با اشاره به اینکه این پایگاه در سال ۱۳۹۸ به شهرستان بیرجند منتقل شده است، گفت: این پایگاه نخستین پایگاهی است که بعد از انقلاب در بیرجند ساخته می‌شود.

پایگاهی که مراحل طراحی، اجرا و نظارت و ساخت آن با تکیه بر دانش داخلی و نیرو‌های متخصص معاونت مهندسی در مدت زمان کوتاهی انجام شده است.

معقول نماینده معاونت مهندسی نهاجا در خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های پروازی که ما در بحث نت باریر و هوک باریر، رمپ، آشیانه و شیلتر‌ها مد نظر داشتیم، ظرف کمتر از ۵ ماه انجام شده است.

در اجرای زیرساخت‌های این پایگاه از تولیدات و مواد داخلی استان و داخل کشور استفاده شده است.

به منظور کمک به ساخت زیرساخت‌های داخلی و همچنین کمک به پروژه‌های عمرانی شهری در این پایگاه یک کارخانه تولید آسفالت در مدت زمان کمتر از یک ماه راه اندازی خواهد شد.

سرهنگ عبدالهی معاون آماد و پشتیبانی پایگاه شهید حسینی بیرجند گفت: با توجه به استقرار این تجهیزات و امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده ما در آمادگی صد در صد قرار گرفته ایم.

تامین امنیت اصلی‌ترین هدف ایجاد پایگاه هوایی شهید حسینی در بیرجند است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

با وجود پایگاه شهید حسینی خراسان جنوبی از این توانمندی برخوردار است که سربازان و رزمندگان این منطقه در کسری از ثانیه در بعد فضا و بعد سوم در هرجایی از این استان و استان‌های همجوار حضور پیدا کرده و نقش خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید   فضای مجازی را باید از دشمنان پس گرفت/ از جمله دستاوردهای انقلاب قرار گرفتن ایران در بین کشورهای برتر دنیاست

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها