اعلام برنامه های صدا و سیمای خاوران در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس را بهانه‌ای برای انتقال پیام استکبارستیزی کشور عنوان کرد و به تشریح برنامه‌های صداوسیمای خاوران برای گرامیداشت این روز پرداخت.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا آینه‌دار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم برنامه‌ساز سیمای خاوران امسال هم از دو روز قبل با حضور در طبس تدارک و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند. پخش ویژه برنامه شکست دلتا را به تهیه‌کنندگی امید واحدی‌فر شب قبل از مراسم در باغ گلشن، پخش برنامه سلام ایران شبکه سه از صحرای طبس و پوشش کامل برنامه‌های مراسم روز پنجم اردیبهشت در صحرای طبس از برنامه‌های تیم برنامه‌ساز حاضر در شهرستان طبس است.

وی افزود: ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی در روز مراسم و تهیه میزگرد زنده از تحولات روز و پیام حادثه طوفان شن برای شبکه ۴ سیمای از برنامه‌های معاونت سیما در این روز است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: حضور راویان و شاهدان عینی حادثه طبس، بیان مطالبی در زمینه این حادثه و گفتگو با کارشناسان درباره توطئه‌های استکبار و انتقال پیام این حادثه با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، پخش نماهنگ و حضور گروه‌های سرود دانش‌آموزی از قسمت‌های مختلف این برنامه است. این برنامه در روز ۵ اردیبهشت از ساعت ۷ تا ۹ صبح از صحرای طبس و از ساعت ۹ همزمان با شروع مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس از محل مسجد شکر به روی آنتن می‌رود.

آینه‌دار بیان کرد: تأمین سیمای خاوران هم با پخش فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و مستندهایی از اتفاقات این روز تاریخی تلاش می‌کند تا گوشه‌های پنهان این واقعه را برای نسل جوان روشن کند.

وی گفت: روایت یک شکست هم ویژه‌برنامه رادیو خاوران است یک شب قبل از ساعت ۲۲ به تهیه‌کنندگی علی جعفری‌جم  از رادیو خاوران پخش می‌شود، این برنامه با محوریت پرداخت به سالروز شکست حمله آمریکا به ایران در صحرای طبس و تحلیل و بررسی این واقعه، تولید و پخش می‌‌شود. برنامه دارای یک گوینده است که براساس متن برنامه با مهمانان و کارشناس گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید   شیر و کیک رایگان بین دانش آموزان مناطق محروم خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: آرم برنامه با استفاده از موسیقی‌های حماسی و متناسب با مناسبت تولیدشده، گزارشگر برنامه هم با حضور در طبس، با شاهدان عینی حادثه صحرای طبس و عامه مردم پیرامون این موضوع گفت‌وگو می‌کند.

آینه‌دار اظهار داشت: کارشناس سیاسی برنامه، به تحلیل و بررسی واقعه شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس می‌پردازد، سرودها و ترانه‌ها با محوریت ایران، تلفن‌ها و پیامک‌های مخاطبان، گفتار گوینده معین، کلام حضرت امام خمینی(ره)  و کلام رهبر معظم انقلاب، در برنامه پخش خواهد شد و به تحلیل وقایع و رویدادهای این روز پرداخته می‌شود.

وی افزود: این برنامه هم در روز ۵ اردیبهشت به تهیه‌کنندگی تکتم اعتبار از ساعت ۹ از صدای خاوران پخش می‌شود و در طول پخش از برخی شبکه‌های استانی در سایر مراکز به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: پخش نمایش دو قسمتی و بلند رادیویی بزرگمرد در خصوص شهید منتظر قائم اولین شهید این حادثه، نمایش بلند کابوی دلتا و مینی‌فیچر، یاد شقایق، آنونس، ترانه و تصنیف و تهیه ۶۰ اسلاید مختلف از عکس‌های این حادثه ویژه رادیونما از برنامه‌های این معاونت در این روزهاست.

آینه‌دار افزود: همچنین در کنار تقویت ویژه برنامه‌های سالروز ۵ اردیبهشت از سایر رادیوها برنامه مشترک بین استانی شب‌های ایران نیز در شب ۵ اردیبهشت از صدای خاوران به روی آنتن می‌رود. معاونت خبر شبکه خاوران نیز ضمن تهیه گزارش تولیدی از جنایت‌های آمریکا در صحرای طبس، مراسم بزرگداشت این روز را پوشش خبری می‌دهد.

وی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز که نشر محتوا درباره این موضوع را از روزهای قبل در فضای مجازی آغاز کرده است امسال نشر نماهنگ لشکر شن، بازانتشار موشن‌گرافی پنجه عقاب ۰۲:۱۰، باز انتشار ۲۱ پوستر و استوری موشن، باز انتشار یک اینفوگرافی، بازانتشار انیمیشن vr کابوس شن، تقطیع و انتشار برنامه‌های صداوسیما در مورد واقعه صحرای طبس  و اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های صداوسیما را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید   مسابقات دوومیدانی انتخابی دانش آموزان دختر متوسطه استان خراسان جنوبی برگزار شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها