با عرضه‌کنندگان تخم مرغ به قیمت بیشتر از ۱۵ هزار تومان برخورد می‌شود

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با عرضه‌کنندگان تخم مرغ به قیمت بیشتر از ۱۵ هزار تومان برخورد می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “علی تهوری، امروز در بازدید از مراکز عرضه مسقیم و عمده فروشی‌های تخم مرغ درمرکز استان گفت: با واحدهای صنفی که تخم مرغ را بیشتر از قیمت مصوب عرضه کنند برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت قیمت تخم مرغ به قیمت حداکثر ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده در واحدهای صنفی، اظهار کرد: عمده فروشان تخم مرغ موظف هستند لیست توزیع روزانه خود را جهت نظارت بر شبکه توزیع به بازرسان معاونت بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان سازمان ارائه کنند.

 

بیشتر بخوانید

نظارت بر اعمال محدودیت‌ها در خراسان جنوبی افزایش یافت

 برخورد قاطع با محتکران خودرو در خراسان جنوبی

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: بازرسان این سازمان بصورت ویژه و در قالب تیم‌های تخصصی و گشت‌های مشترک واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی مورد رصد و بازرسی قرار می‌دهند.

تهوری ادامه داد: واحدهای خرده فروشی ملزم به ارائه فاکتور خرید به بازرسان و صدور فاکتور یا صورت حساب فروش در صورت در خواست مشتری به مصرف کننده هستند.

وی در خصوص اعلام برخی از شهروندان مبنی بر کمبود تخم مرغ در سطح بازار اظهار کرد: مسئولیت تولید و تامین تا مرحله عمده فروشی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است که مراتب به سازمان مربوطه اعلام و در حال پیگیری است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و عرضه تخم مرغ بیش از ۱۵ هزار تومان  موارد را به سامانه ۱۲۴ سازمان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید   هیچ مشکلی برای تامین مرغ و تخم مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

منبع: ایسنا

انتهای پیام/102

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها