۸۳۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از خراسان جنوبی هزینه شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۸۳۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی، فرهنگی و سلامت در سطح استان توسط ستاد هزینه شده است.

به گزارش“پیام خاوران “، سید مجتبی موسوی شامگاه چهارشنبه در دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام از یک دهه گذشته در استان تشکیل شده است، افزود: تاکنون بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان توسط ستاد در استان هزینه شده است.

وی ایجاد بهره وری و ارزش افزوده سرمایه های مردم را از جمله اهداف اجرای برنامه های ستاد در استان دانست و افزود: در این برنامه ها پنج اصل شامل سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی، سرمایه طبیعی، فیزیکی و اشتغال روستاییان در استان دنبال می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای اشتغالزایی در روستاهای خراسان جنوبی ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است، گفت: با ورود تسهیل گران در ۴۷۰ روستا، افراد بیکار مشمول این تسهیلات شده اند.

 

بیشتر بخوانید

اهداء بسته‌های بهداشتی به مناطق محروم خراسان جنوبی

۸ هزار بسته نوشت‌افزار در خراسان جنوبی اهدا می‌شود

 

موسوی اظهار کرد: همچنین تاکنون ۸۶۰ طرح عمرانی، فرهنگی و سلامت در سطح استان توسط ستاد اجرا شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی سی تی اسکن نهبندان، احداث بیمارستان فردوس، ایجاد ۱۴ درمانگاه و اورژانس نهبندان از جمله پروژه های انجام شده در حوزه سلامت بوده است.

 

پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

موسوی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کرونا بیان کرد: از ابتدای سال جاری در مرحله اول  ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان بین خانوارهای آسیب دیده از این ویروس توزیع شده است.

بیشتر بخوانید   مدیریت عادلانه در استان خراسان جنوبی پیاده شود

وی با بیان اینکه در مرحله دوم هم ۴۲ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان توزیع شده است، اظهار کرد: در مرحله سوم ۲۰۰ هزار غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده و در مرحله چهارم ۱۸ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی بیان کرد: طی ایام عزاداری امام حسین (ع)، ۲۵۰ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین عزاداران توزیع شده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی با اشاره به طرح هاب شتر در استان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها