تکمیل ۵۱۶ واحد مسکونی اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت : 516 واحد مسکونی شهری و روستایی اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی در حدود شش ماه تکمیل و آماده بهره برداری شد.

به گزارش “پیام خاوران ”  آسمانی مقدم اظهار داشت : این طرح در ابتدا برای متقاضیان شهری مصوب شد و اعتبار گرفت که به دلیل استقبال کم در شهرها، این سهمیه در مناطق روستایی نیز توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از ۶ هزار و ۳۰ متقاضی ثبت نام شده در استان، ۵ هزار و ۳۰۴ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شدند، افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۱۸۷ واحد موفق به عقد قرارداد  با بانک ها شدند .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان‌ گفت: تاکنون ۳ هزار و ۶ واحد به مرحله اجرای فنداسیون، ۲ هزار و ۳۵۵ واحد دیوارچینی و اسکلت و ۲ هزار و ۱۱۹ واحد به مرحله اجرای سقف و نصب درب و پنجره رسیدند.

 

بیشتر بخوانید 

۱۰۰ درصد منازل طرح مسکن محرومان در خراسان جنوبی ساخته شد

بهره‌برداری از مسکن اقشار کم‌درآمد در خراسان جنوبی

 

آسمانی مقدم افزود: به ازای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ درصد با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وام و کمک بلاعوض براساس پبشرفت فیزیکی طرح آزاد می‌شود، گفت: متقاضی برای اتمام واحد مسکونی باید ۸۰ میلیون تومان آورده داشته باشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی در خرداد سال جاری، کلنگ ساخت ساخت ۵ هزار واحد مسکن محرومان شهری به زمین زده شد که با پیگیری استاندار این سهمیه به ۶ هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید   طرح ملی مسکن به‌زودی در خراسان جنوبی کلید می‌خورد‌

منبع:صداوسیما

انتهای پیام /101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها