بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی۱۲۶۱پروژه گازرسانی درخراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گازخراسان جنوبی گفت:همزمان با دهه مبارک فجر و در ادامه خدمت رسانی به مردم استان، ۸۷۱ پروژه گازرسانی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۹۰ پروژه در اقصی نقاط استان آغاز می شود.

به گزارش ” پیام خاوران ” سید محمود هاشمی اظهار داشت : به حول و قوه الهی و در راستای محرومیت زدایی در حوزه روستایی، در دهه مبارک فجر امسال پروژه گازرسانی به ۵۷۶ روستا با هزینه ۵۴۲ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸۸ روستای استان با هزینه ۱۷۷ میلیارد تومان نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: در ادامه خدمت رسانی به هم استانی های گرامی، در بخش صنعت نیز پروژه گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان با هزینه ۶۸ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۶۸ واحد صنعتی باقی مانده در سطح استان با پیش بینی هزینه ۵۵ میلیارد تومان آغاز خواهد گردید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به ۷۷۷ واحد مسکن محرومین در سطح ۴۶ روستای استان با هزینه ۸ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر، عملیات اجرایی ۱۱ پروژه گازرسانی به ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین با پیش بینی هزینه ۹۱ میلیارد تومان در سطح استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور پایداری و استمرار گازرسانی، پروژه خط تغذیه ارتباطی ایستگاه دوم بیرجند به شهر مود در دهه مبارک فجر با هزینه ۳ میلیارد تومان افتتاح می شود .

هاشمی افزود: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۲۹۶ واحد مسکن ملی در سطح ۲۳ شهر استان با پیش بینی هزینه ۲۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی  مجموع هزینه های صورت گرفته و یا اعتبار پروژه های ذکر شده را ۹۶۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: منابع مالی این پروژه ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می گردد.

بیشتر بخوانید   اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت به صندوق اعتبارات خرد زنان عشایر خراسان جنوبی

وی سال ۱۳۹۹ را سال طلایی در کارنامه شرکت گاز استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: با تلاش جهادی و همت کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی و حمایت شرکت ملی گاز ایران، امسال بالاترین تعهد گازرسانی در بین شرکت های گاز استانی به تعداد ۴۰۰ روستا به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد که با همت مضاعف کارکنان، عملکرد سال جاری شرکت گاز خراسان جنوبی، گازرسانی به ۵۶۰ روستا بوده که با این حجم گازرسانی به روستاها در مدت زمان یک سال، یک رکورد بی سابقه در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها