بهره گیری از نظرات بانوان در شورای مشورتی استاندار

استاندار خراسان جنوبی: همه بانوان استان که می‌توانند با ایده‌ها و نظرات خود به توسعه استان کمک کنند و می‌توانند در کمیته‌های زیرمجموعه شورای مشورتی استاندار عضو شوند.

به گزارش “پیام خاوران “، حمید ملانوری در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت خراسان جنوبی را بانوان تشکیل می‌دهند و برای استفاده از نظرات آنها در مسیر توسعه استان، شورای مشورتی استاندار در حوزه بانوان با حضور ۱۵نفر از بانوان نخبه و توانمند استان تشکیل شده است گفت: تمام بانوان استان که می‌توانند با ایده‌ها و نظرات خود به توسعه استان کمک کنند می‌توانند در کمیته‌های زیرمجموعه این شورا عضو شوند.

 

بیشتر بخوانید

عادی انگاری سم مهلک مدیریت بیماری کرونا است

مادران و همسران شهدا والاترین جلوه‌های ایثار هستند

 

وی با اشاره به اینکه اگر برای رسیدن به توسعه از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود، هیچ مانعی جلودار ما نخواهد بود گفت: باید با استفاده از توانمندی‌های مردم بویژه بانوان برای توسعه استان برنامه ریزی کنیم و در این راه از نظرات همه افزاد با هر ظرفیتی بهره خواهیم گرفت.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با توجه به ذخایر بی نظیر موجود در استان، باید کار‌های بزرگی انجام دهیم گفت:در کنار این ذخایر و با کمک گرفتن از نیروی انسانی توانمند، می‌توانیم خراسان جنوبی را به استانی توسعه یافته تبدیل کنیم.

ملانوری با اشاره به اینکه علی رغم تمام توطئه‌های دشمنان، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر در تمام حوزه‌ها تبدیل شده است گفت: اگر امروز مردم در برخی از حوزه‌ها با مشکلاتی مواجهند بدلیل محدویت‌هایی است که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، اما دشمنان ما باید بدانند که آینده ایران اسلامی روشن است.

بیشتر بخوانید   افزایش ۵۰ درصدی قیمت لاستیک ‌های سواری ساخت داخل نهایی شد

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

در این مراسم خانم نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان رئیس و خانم ضیائیان به عنوان دبیر شورای مشورتی استاندار در حوزه بانوان معرفی شدند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها