فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری شهرستان نهبندان افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکو در شهرستان نهبندان افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، این مراسم با حضور  علایی‌ مقدم رئیس سازمان امور عشایری کشور، استاندار و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

معاون استاندار، جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران نهبندان، نمایندگان جامعه روحانیت معظم، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان، فرماندار و مسئولان شهرستان در آیین افتتاح این پروژه استاندار را همراهی کردند.

فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکو، بزرگترین پروژه حوزه عشایری استان در دهه فجر امسال است که با اعتباری معادل  ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شده و بر اساس افق طرح، آبرسانی پایدار به ۱۴ محله عشایری و تأمین آب بهداشتی و سالم مورد نیاز ۲۸۰ خانوار، شامل جمعیتی بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر را محقق می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

٢٩٠٠ خانوار روستایی نهبندان به شبكه ملی اطلاعات متصل هستند

کارخانه کنسانتره آهن در نهبندان تکمیل‌کننده زنجیره فرآوری است

 

  بهره‌برداری از طرح دانه‌بندی منیزیت در نهبندان

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان نهبندان در مراسم افتتاح واحد جوار معدنی دانه‌بندی منیزیت این شهرستان حضور یافت.

طرح دانه‌بندی منیزیت لاخ زرد در منطقه مزار آقا سید علی بخش سرداران شهرستان اجرا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این واحد جوار معدنی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز معدن منیزیت آن نیز ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

عباس جرجانی با بیان اینکه عیار منیزیت دانه‌بندی شده در این واحد بین ۸۰ تا ۹۶ درصد است افزود: این واحد ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن منیزیت دانه‌بندی شده را دارد.

بیشتر بخوانید    هنرهای دست شیرزن «کُلی» ویترین نمایشگاه های صنایع دستی

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد زمینه اشتغال برای ۱۴ نفر از مردم محلی به صورت مستقیم فراهم شده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها