موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی ۸ برابر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: موارد مثبت کرونا نسبت به هفته آخر اسفند ماه ۸ برابر افزایش یافته است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد دهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی روزهای اخیر شاهد افزایش مجدد موارد بستری و تست های مثبت موارد ابتلا به کرونا هستیم که پیش بینی کننده شروع خیز چهارم در استان خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه در طی هفته اخیر افزایش ۵۲ درصدی بیماران بستری تنفسی را نسبت به هفته آخر اسفند ماه در سطح استان داریم افزود: در این مدت افزایش ۵۲ درصدی بیماران بستری تنفسی نسبت به هفته آخر اسفند ماه و افزایش ۱۸۸ درصدی بیماران بستری کرونا مثبت است که واقعا جای نگرانی دارد و در صورت تداوم بیمارستان ها مملو از بیمار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: در تست هایی که انجام می دهیم شاهد افزایش ۸ برابری موارد مثبت شناسایی شده نسبت به هفته آخر اسفند ماه هستیم.

دهقانی بیان کرد: همه اینها نشان دهنده شروع خیز چهارم در استان خراسان جنوبی است و اگر همیاری، همکاری و تعامل مردم عزیز نباشد قطعا با خیز بسیار سختی مواجه خواهیم شد.

وی اظهار امیدواری کرد این بار نیز همانند گذشته با تلاش بی وقفه مدافعان سلامت و همکاری و مشارکت آحاد هم استانی های عزیز، بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها