با حضور وزیر نیرو ؛ ۲ روستای خراسان جنوبی از نعمت برق بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با افتتاح پروژه برق‌رسانی به ۶۲ روستای کشور به صورت ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو، ۲ روستا در خراسان جنوبی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب سومین هفته پویش # هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانسی با حضوروزیر نیرو، ۲ روستا محمد آباد آدیگان و میرحسن در بخش مرکزی شهرستان بیرجند از نعمت برق بهره‌مند می شوند.

وی بیان کرد: برای برق رسانی به این روستاها ۰٫۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۰٫۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲ دستگاه ترانسفور ماتور ۲۵ کیلو وات آمپر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سال ۱۳۹۹ برای برق رسانی به این روستاها سرمایه گذاری شده و ۱۲ خانوار ساکن این روستا از نعمت نیروی برق برخوردار شدند.

دادگر گفت: پروژه برق‌رسانی به ۶۲ روستا در ۱۶ استان‌ اردبیل، ایلام، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کرمان، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و یزد با جمعیت تحت پوشش ۹۳۱ خانوار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیش‌بینی برداشت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن پنبه در خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها