سرمایه گذاری های هلدینگ امید در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از سرمایه گذاری های هلدینگ امید در شهرستان های مرزی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری ظهر امروز با اشاره به نتایج دیدار خود با مدیر عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی شهرستان نهبندان، مقرر شد با مشارکت شرکت سرمایه گذاری امید و بخش خصوصی، یک واحد معدنی و صنعتی در این شهرستان احداث و راه اندازی شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره حوزه گسترده فعالیت های شرکت سرمایه‌ گذاری امید، از سند راهبردی و برنامه عملیاتی این هلدینگ مبنی بر توجه به مناطق مرزی گفت.

ملانوری خاطرنشان کرد: با عنایت به این توان، مقرر شد شرکت امید، مطالعات لازم در خصوص پتانسیل ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان‌های مرزی استان را انجام دهد.

وی تأکید کرد: در ادامه این مطالعات، با سرمایه‌گذاری مشترک  شرکت امید و سرمایه گذاران بخش خصوصی، واحد های معدنی یا صنعتی در شهرستان های مرزی استان ایجاد و راه‌اندازی می شوند.

جدیدترین خبرهای استان و کشور را در کانال تلگرامی پیام خاروان دنبال کنید (کلیک کنید)

استاندار به سرمایه گذاری شرکت امید برای واحد های توسعه ای کارخانه کویر تایر اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد؛ اقدامات لازم برای احداث و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر کارخانه استیل کورد با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت کویرتایر و بخش خصوصی انجام پذیرد.

وی متذکر شد: با توجه به سابقه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید در پروژه های صنعتی و معدنی متعدد در سطح کشور به ویژه در خراسان‌جنوبی ، توسعه سرمایه گذاری های این هلدینگ، نتایج خوبی را برای استان به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: وحدت و ولایتمداری رمز موفقیت ملت ایران است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها