شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب  ۴ رتبه برتر گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از کسب ۴ رتبه برتر گازرسانی در حوزه های گازرسانی روستایی، شبکه تغذیه و توزیع ، میزان اجرای خط انتقال و گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: در سال ۱۳۹۹ با همت کارکنان پرتلاش این شرکت توانستیم رتبه نخست در بیشترین میزان گازرسانی روستایی و بیشترین مقدار شبکه اجرا شده در بین شرکت های گاز استانی را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: رتبه دوم در میزان اجرای خطوط انتقال گاز و رتبه دوم در گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد طی سال ۱۳۹۹ به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه گازرسانی روستایی سال گذشته توانستیم با گازرسانی به ۶۳۴ روستا، یک رکورد بی سابقه در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران را به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت نماییم.

هاشمی افزود: همچنین طی سال  ۱۳۹۹  با اجرای ۲۴۷۱ کیلومتر ، بیشترین مقدار اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز در بین شرکت های گاز استانی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی با اشاره به میزان اجرای خطوط انتقال در سال گذشته گفت: با اجرای ۵۹ کیلومتر خط انتقال، رتبه دوم میزان اجرای خطوط انتقال در سال گذشته در کارنامه شرکت گاز خراسان جنوبی درج شد.

هاشمی به کسب رتبه دوم در میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد اشاره کرد و افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی طی سه سال اخیر نگاه ویژه ای به اتصال واحد های صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز طبیعی داشته است تا جایی که با گازرسانی به ۱۰۰۲ واحد صنعتی مشمول این طرح ، رتبه دوم گازرسانی به واحد های صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد را در بین شرکتهای گاز استانی به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید   اهدای خون مدیران و کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر تمامی ۳۲ شهراستان و نیز ۱۴۰۴ روستا و ۱۶۵۰ واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند . همچنین تا کنون  ۱۰۴۵ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۱ هزار و ۲۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها