اعضای کمیته درآمد شهرداری بیرجند تجلیل شدند/ توسعه شهر بیرجند در تمام حوزه‌های شهری و عمرانی

شهردار بیرجند از تجلیل اعضای کمیته درآمد شهرداری بیرجند خبر دا و گفت: در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزه‌ها هستیم و شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی جاوید صبح امروز در کمیته درآمد سال ۱۴۰۰ شهرداری بیرجند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور و به‌ویژه شهرداری‌ها تحمیل کرده و کمک های دولت کاهش محسوسی داشته شهرداری بیرجند با اتکاء به منابع داخلی توانسته ۱۳۵ درصد از درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب ۱۳۹۹ را محقق کند و در مقایسه با بودجه سال ۱۳۹۶ که مصادف با شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است ۳۷۰ درصد رشد داشته باشیم.

وی بیان کرد: علیرغم بدهی حدود ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۳۹۶ همزمان باشروع دوره جدید مدیریت شهری که شامل بدهی بازار، پیمانکاران، معوقات پرسنل و….بود خوشبختانه به یاری خداوند متعال و تلاش معاونان و مدیران شهرداری و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب و تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکاران و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم درآمد خوبی را محقق کنیم تا بتوانیم در پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش شهرداری و پرداخت مطالبات پیمانکاران پیشگام باشیم.

شهردار بیرجند در زمینه درآمد محقق‌شده عنوان کرد: با هماهنگی مناسب و درخور توجه اعضای کمیته درآمد شهرداری و با توجه به سیاست‌گذاری خوبی که در شهرداری اتفاق افتاده، توانستیم ۳۵ درصد مازاد برمنابع درآمدی پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب سال ۱۳۹۹ را به‌خوبی جذب کنیم.

جاوید عنوان کرد: در این دوره مدیریت شهری خوشبختانه در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزه‌ها هستیم و شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

وی افزود: شهرداری بیرجند به دنبال برنامه‌ها و سیاست‌گذاری در زمینه جذب منابع درآمدی پایدار است که خوشبختانه سال ۱۳۹۹ پیشرفت مناسبی در این خصوص داشتیم و سالجاری  نیز با همان رویه قبلی و برنامه‌ریزی منسجم‌تر در شهرداری به دنبال افزایش درآمدهای پایدار هستیم تا در سال‌های آتی شهرداری بخش اعظم منابع درآمدی خود را از منابع درآمد پایدار محقق ‌کند.

بیشتر بخوانید   همکاری مشترکان برای تامین برق پایدار و گذربدون خاموشی در تابستان/خراسان جنوبی در وضعیت قرمز مصرف برق

شهردار بیرجند بیان کرد: جا دارد از زحمات و حمایت‌های رئیس و اعضای  شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری که با تلاش و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب توانستیم مازاد بر درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه را محقق نماییم  تشکر ‌کنم و از شهروندان فهیم ووظیفه شناس  بیرجندی که با پرداخت به‌موقع عوارض و مشارکت در نگهداری شهر به شهرداری کمک کردند، قدردانی و تشکر ویژه‌ای دارم .

در پایان جلسه از زحمات اعضای کمیته درآمد شهرداری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیالم/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها