حماسه انتخابات ۱۴۰۰ در برهه ای حساس ، تعیین کننده ترین رویداد امسال خواهد بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در پیامی با دعوت از مردم غیوروانقلابی خراسان جنوبی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت:حماسه انتخابات ۱۴۰۰ در برهه ای حساس ، تعیین کننده ترین رویداد امسال خواهد بود

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران”  متن پیام  سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری  به این شرح است.

مردم غیور و انقلابی خراسان جنوبی:

حماسه انتخابات ۱۴۰۰ در برهه ای حساس ، تعیین کننده ترین رویداد امسال خواهد بود . دشمنان زخم خورده از رزمندگان مقاومت و مردم مقاوم ایران اسلامی ، با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شایعات فراوان به دنبال نا امید کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند تا با کاهش مشارکت بهانه ای برای اقدامات آینده ، آشوب و اغتشاشات احتمالی زمینه سازی برای فشار شدیدتر بین المللی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایند.

 

مارزمندگان جان برکف قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه  در شرق کشور همانند سالیان قبل ، خود را سربازان خدمتگذار و مدافعان مردم عزیز استان دانسته و از آحاد ملت بزرگوار استان صمیمانه استدعا داریم تا با رای خود در انتخابات ۲۸ خرداد مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان نادان زده و به نمایندگی از شهدای عزیزمان مخصوصا حاج قاسم سلیمانی در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت نمایید.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری 

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دشمنان درصدد اختلاف افکنی بین مذاهب/ خراسان جنوبی نماد قرن ها وحدت شیعه و سنی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها